Friday, November 5, 2010

exam oh exam...

mcm ni la kami,study xtara mna pown..kih3


haihh,malas tol nk study...xda mud asyk ingt kt umah ja...
nk balik...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
exam dh xlama,study gitu2 ja,xtow la pa nk jd...
psai study 2 xpyh dok kta laa,mmg stai laz minit....
tmbh2 kali ni 3 paper ja exam,relax sggh laaa....

ni la keadaan tmn pandan.dh mcm pulau dh aku tgk..isk3

time2 nk exam ni umah aku naek ayaq pulak..
kcian org kdah....
arap2 sempat la surut b4 rya ni....
sma2 la kita doa yea....


ni aku ngn capika,kami dh boring time ni..wak2 ni dh jam 2.30 am..
konon2 stay up nk study laa...haha ;)

aku tension sgt kt cni,xtow knapa....
byk bnda wat aku jd gyloooo...
hahahah....
dh2 nk sambong study,
doakan aku n kawan2 bleh jwb exam nowh...
sekian trima kseh~
date : 6 nov 2o1o @  2.45 am....

2 comments: