Thursday, December 16, 2010

Wahid's wedding~

stinggi-tinggi ucapan tahniah~


Hr ni dlm sejarah,mmbe pertama aku y kahwin..staii lahh..y xleh blahnya umo sbaya aku lak 2...jelez wooo...hahah..nnti aku bru nk kawin hg da branak pinak wahid we,xleh jd ni..kih3...doa2 kn aku nah bg jmpa jodoh yg baek2..aku sntiasa doakn hg bhagia smpai ke akhir hayat...aku pown tumpang gembira..pezen y aku bg 2 xda la mahal mna,xda duet we,kawin time elaun xkuar g sapa sruh tidak leh la aku blikn tv kt hg..hahahah...nma sbenar mmbe aku ni syahidatul wahida,kt kolej aku ja y pangge dia wahid..hahah..sbb dia salo blagak macho,muka xleh blah..nk senyum ssh skali,mcm la kna duet..time kawin bkn maen yea,senyum smpai ke telinga...mcm mna pown hg,hg ttp cun..woww,meletoppp..td kenduri xsempat nk ambk pic byk2,2 pown dh berpeluh peluh..panas pnya psal...wahid pnya pasal apa pown xksah..pape pown wahid,hg dh kawin so wat la cra org dh kawin..kih3..jg laki elok2 jgn dok cengeeii sgt...


Ejad && wahida

mcm biasa la,kmi pown nk menggila jg..~

date : 16 dis 2010
tammat~

No comments:

Post a Comment