Tuesday, June 21, 2011

aku amat berbangga dgn hg..


Entry kali ni aku nk ceta psai adik aku y last ni,si cyah ni haa..
ce cite ce cite..sat2,nk ceta la nih..ahahahah...
adik aku skg nih telah btukar cita2,sblom ni dgq kta nk jd dokte
skg dia nk jd wakil rakyat plak...perghhhhhh
amatlah berbangga aku sbg kakaknya...
tggi btol cita2 dia,cayaaa laahh adik..hahahah~

Bru2 ni terserlah lah bakat dia utk jd wakil rakyat,
dia telah mnyedekahkn duit kpd 2 org rakan nya,sorg 10 inggt..
sblom nih plak,dia da jg wat sdikit amal jariah kt sek dia,bgozz btol la..
tup2,keesokan arinya mak bdk 2 bg blk duit y dia sdekhkn itu..hahah
blk kpd sdekah duet y 1o inngt 2 kn,kebetulan ja mak aku ternmpk dia bg
blk2 2 mak pown cek la tabung dia,sah2 laa duit dia mmg surut...
dia kna mrh smpai xbrani nk kuar toilet,nangis2 dlm 2...
hahaha,lawak2..

aku da la ckp kt dia td,
"awat adik bek sgt p bg duet kt org "
pas2 dia jwb,
" alah,apa salahnya skali skala adik sedekah dkt org,xkn 2 pown salah "
perghhhh,pandai plak dia menjwb,oke2 alasan bleh di terima...
xsangka plak aku ada adik smulia ini..hahha
i lap u lahhh..emuahhhxx~


ada aku kesah..hahah~

sekian dr sy,trima kasih~

3 comments: