Wednesday, September 22, 2010

Memang Bahagia

ni hadiah dr pt aku..
hahaha
i loikeee


kali ni aku posting kt tanjung rmbutan iaitu di hosp bahagia
mmg bahagia...
atceli aku rindu sgt kwn2 laen,tpksa berpisah
sbb msng2 posting tmpt laen..huuu
pd mulanya mmg ssh la nk biasakn diri kt tmpt org,
mlm xleh nk tdow,sat2 dgr bunyi kereta api..
hahahah...
kmi kt cni 2 mggu,3 wad kmi msok..
hmm,mula2 2 tkowt r ngn pt..
lama2 rsa bez plakk..
depa mmg sempoii,lawak sgt..hehe
kalo stress2 bleh r lepak ngn depa,
lupa smua mslh...
wlopown mereka ini da skt mental tp
bg aku mereka adlh y teristimewa...
dh la konfem2 msok syurga..hmm
aku bsyukur sgt dgn diri aku y da skg ni 
sgt b'nsb baek..
xmcm mereka ini..
msyarakat sering memandang serong kpd mereka..
ksian kn...??
kalo dkt ngn mereka bru tow mcm mna mereka2 ni..
wlopown bru 3 hr pngalaman aku,
tp aku dh rsa syg sgt ngn mereka,xtow knapa
kdg2 mcm cdeh pown ada..
xksah la kalo 1 hr nnti aku kna antr posting kt cni
aku trima seadanya...uhu
mereka2 ini amat memerlukan moral support dr smua org
terutamanya family..
merka pown mcm manusia biasa,tadak spa mntk jd cmni kn..
so kwn2 sma,
" renung2kn dan slamat b'amal"
hahahha




pitca kenangan


6 comments: