Sunday, July 10, 2011

Syukur~

Setelah sekian lama menunggu result Peperiksaan Lembaga Jururawat Malaysia yang kami telah duduki pada 15jun y lalu akhirnya kuar jg result 2..mcm org gyla tow dak kmi tggu...tidoq xlena tmbh2 bila dgq plak bdk sg buloh gagal 2 org..perghhh,kecut abeh smua..hahah..result kuar 5 julai y lalu,hr y sma aku ambk test jpj..ati byk ssh,jpj pown gagal..cewahh,,alasan la konon..hahah :D


balik2 dr ambk test aku pown on la fb,mcm2 spekulasi y ada kt kmi pnya group basik 2/2008,lg btmbh serabut la aku tgk page 2..hahah..tggu pnya tggu,bdk2 ni pown contex puan smua tatau,contex puan v dia xjwb...aku ni kira dok tlentang dpn leptop ja la tggu brita terkini..haha..las2 aku fed up aku pown baring atas katil..elok2 nk tidoq msg dr munet msok...perghhh,gumbira y teramat smpai terlompat aku sekor2..hihi..Alhamdulillah kmi smua lulus 100%,tuhan dh mkbulkn doa kmi...time nk exam dlu aku tgk pnya la relax bdk2 nih,mlm b4 exam 2 kmi siap wat knduri lg minom air lengkong,riuh rendah..mak aku kol dgr bsing dia mrh aku kta aku xstudy..hahah..sbb 2 la y ssh ati sgt psal result..trima kseh xterhingga utk smua puan2 y bertungkus lumus sma ada scara lngsong atau xlngsong..xlupa jg utk kwn2 sepermainan thanx a lot n tahniah di atas kejayaan y besar nih wlopown kita ni dianggp 'sombong bodoh' tp y penting kita mmg geng2 staiii..huahahahaha~
 i miss yuollsss,muahx~

No comments:

Post a Comment