Saturday, July 16, 2011

WTH yoo~

aku btol2 xstuju dgn tindakan fans liverpool berkait dgn tindakan menyuruh fans mu 
membuka jersy mu nya di khalayak rmai,nseb dia laki kalo ppuan xke naya
bila aku ckp ni mest da org kta
' woii hg 2 ppuan tow apa jgn ckp psaii bola kalo tatau apa2 '
sapa kta aku tatau apa2 psai bola,bola 2 bulat kn...??
haa,adek aku pown tow aih..wekkk
aku ckp ni bkn sbb aku fans mu der
tp agak2 laa derr,org laen pown minat bola derr tp jgn nk fanatik sgt der
" enjoy the game not the fame..!! "
malu lah kalo org luar tgk nii..~

tp kn bro ni mmg steady laa,nk otograf bole..hahah
wayne rooney pown puji dia tow dlm twitter,haaa
maaf andai fans liv mrh kn,
ni bkn utk fan liv ja..
sapa2 pown laa mu ka,arsenal ka klantan ka kdah ka,kita org malaysia
bkn indonesia..tunjuk cket adab sbg org malaysia okeee...
peace...
sekiann timaseehhh~

p/s : utk bro nih,len kali jgn silap msok gelanggang...
kalo ayam msuk kandang harimau alamat kna mkn laa..
tp kalo harimau msok reban ayam cena plak kn..??
hahahahaha~




No comments:

Post a Comment