Tuesday, October 5, 2010

hohohoho~

aku xpenah menyesal dgn jalan aku telah pilih dan lalui....

bahkan smua ni dh ajar aku erti sebuah kehidupan..cewaahhhh..

wlopown kita xsekuat org laen,xsemestinya kita perlu menunjukkan 

kelemahan diri sendiri,n xsmestinya jg kita sembunyikn kelemahan 

kita bermksod kita ego,tidak sama sekali..

aku percaya masih ramai yg sayangkn aku n bantu aku di saat aku 

memerlukan..thanx a lot~

i miss my mum n my dad so much..

berat ati ni nk tgk mak ayah pegi jauh,lama lak 2..

aduhhh...

ri2 aku balik,mak nangis,cdeh la nk tinggal anak2 dia

aku ni hanya mmpu tahan ja air mata ni padahal

dlm ati ni dh meraung raung dh...tp mls stat 

nnti melarat..hah~

tapa la,adik sentiasa doa mak ayah selamat pergi dan

selamat kembali...

semoga setiap amalan yg dilakukan di sana

diberkati Allah..Aminnnnn~


2 comments:

  1. takpa.. nnt mai umah aku, aku masak nasik jamu ang.. haha..

    ReplyDelete
  2. cdey...kak x blik lg...
    hurm...bnyak keja disaat2 mak dh nk brtolak...
    T_T

    ReplyDelete