Monday, October 18, 2010

sedih tahap gaban

 Adoii laaa,sakit btoi kepala aku..mcm ni la aku bkn bleh byk pk mula la nk pening sana pening cni,xstaii lngsong..sumpah kali ni aku cdeh y teramat sgt,xpnah aku sesedih ni sblom ni...kalo ampa smua dpt tgk time2 jd cmni skg ni mest tkejut pnya,xpnah kowt aku tunjuk dpn sapa2...skg kt bilik aku xda sapa,smua keja pg..so sng la aku nk layan perasaan...mak ngn ayah baru sgt naik flight msa aku update ini blog...hopefully sgala galanya baek2 d sna....agak tkilan sbb xdpt blk di saat2 ayah ngn mak nk btolak ke sana,dh la kak ngn byah pown xdpt ikowt skali...tinggal la si aiman ngn cyah n sdara mara ja...kcian mak ngn ayah....dr smlm smpai hr ni brapa kali dh mak ayah kol...aku lak dr smlm tiap msa tggu ayah mak kol...bape kali aku tjaga smlm smpai ke subuh,sat2 jg..tkowt2 ayah kol aku xdgq...ingt flight ayah awal2 pg,2 xsng duduk 2...smpai kul 6 aku tjaga aku msg mcm ni kt ayah " Ayah "...ayah pown tros kol aku..haa,mknanya dia xnaek flight lg..huhuhu...2,3 kali gak la ayah ngn mak kol,mak ckp smlm dorg tdow asing ikowt laki ppuan....pg td ja la dorg breakfast sama2...time 2 mak kol lg...dr smlm ckp ngn mak ayah aku tahan ja sebak ngn air mata aku xmo bg tkeluar laz2 td fon kol y terakhir tkeluar gak air mata aku ni..tp sempat g cover xmo bg mak pasan....biar la aku cdeh sorg2...nnti berat lak ati dia...hmm,mak ngn ayah dok pulown kt sna so aku pown kna pulown kt cni...mak pesan sruh study elok2 jgn tinggal smyg...adeyhhh,cdeh woihhh...hmm,smoga sgalanya dipermudahkn dan diberkati disana...adik kt cni akan sntiasa doakn utk ayah ngn mak....xpanh lg sblom ni kami berpisah jauh smpai cmni...bg aku sbulan lbeh 2 lama kowt,dh la rya dorg tadak...hmmm2...tara nk nek bus blk ipoh pown dh nangis dh atas bus,apa lg nk ke sana...biar la kalo da org nk kata aku wat trok ka pa ka,xpyh nk sruh aku relax sbb skg ni y 2 ja aku rsa....hmm,skg aku rsau adik aku y lg 2 org 2,kcian depa...kalo bleh blk tiap2 mggu aku dh blk...risau jg tinggal depa 2...arap2 xda pape mslh laaa...aku cuba sdaya upaya la nnti nk curi2 blk..hmm,lega ket aku dpt tulis smua kt cni..mls nk ceta2 n luah2 kt org...pyh..huhu..

p/s : td time dok nangis2 kt bilik tiba2 ja ain ketuk pintu aku y berkunci 2...buka2 ingt dia xprasan aku bru pas nangis...dia tros peluk aku,pujuk aku...adeyhh ain we,asai aku cdeh ja hg la org y ptama salo prasan...pnya xmo tunjuk..potong stim btoii..hahaha~

Rindu eh nk dgq mak beletiaq.. ;)


satu2nya Ayah plng sempoi y aku da..hee
pnya ssh nk cri gmbq y dia snyom,ni pown kdekut nk senyom ;)

5 comments:

  1. sedih ngat aih :((~sabaq noo..doa spy segalanya selamat..!

    ReplyDelete
  2. ahahhaa.. lex ar...
    mak n ayah aku tiap ton p mekah, aku rilek ja.. tak teriak pon.. ;-p

    ReplyDelete
  3. adik:ceh...leh plak wat ayat sdey tang nie...
    ni yg terasa nk teqiak ni..huu~~

    SZ:ya la..hg teriak apa?tiap2 taun p..
    tiap taun kna tnggai...imun dh la...
    kmi ni first time...cian adik kcik kmi...huu~

    ReplyDelete