Friday, October 8, 2010

Praktikal di kampar

1st time aku sampai kt kampar ni,Ya Allah tekejut aku...
xsangka lak tempat dia mcm ni....
odw ke kampar 2 pown aku dh pelik,jalan kiri kanan hutan..gelap lak 2..
kami smpai cni dlm kul 10 mlm laa,btolak dr kolej pown dh lewat so smpai la lewat...
sampai2 ja kt tmpt kmi posting ni,tmpt kmi tdow mcm chalet tow..
antik gyla ahh kalah umah tok aku..
y plng wat aku kecut perut btol2 dpn bilik mayat...
mmg gyla,seram sejuk kami mlm 2..hahahah
mlm2 kt cni mmg sejuk r sbb hosp kampar ni atas bukit...
kalo dr cni kami leh nmpk la pekan2 kecil kt bawah 2...rumah ni hmm xtow nk kata laa,serba antik..
terpaksa membiasakn diri,2 laa sblom ni dok ngebat sgt skg ni bru aku tow..
hahahahaha~
hmm,dlm wad plak..aku posting kt cni utk management..
aku di tempatkn kt wad lelaki..
kami 4 org 1 wad..y mmbe2 aku lg 4 org 2 kna wad ppuan...
staff2 kt cni smua friendly berbanding ngn GH,
myb sbb kt cni kecil kowt smua staff jd rapat laa...
aku stat management kna incharge wad...
wahhh,pnya byk report nk kna wad...runner lak kna lari sna lari sni selesaikn
smua tugas rawatan pt...kmi smpai xsempat mkn laaa..balik bru mkn..
lama2 tnggal tulang la aku...hah~
pt kt sni mmg friendly,bez sgt rsa mcm 1 keluarga...
da sorg abg ni dia pelik cket,tp perangai tah apa2 ,leh baca dr air muka kita..haha
dia ckp aku ni jenis setia pd pasangan..hak3,pandai2 jaa...
Insyaallah betul la kowt..hee~
smua pt dlm wad 2 dh mcm mmbe2 dh,xksah la skali pakcik2 pown jd mmbe...
mmg sempoiii...nk keja pown rasa hepi...
hmm,stakat ni dlu lah crita aku nnti rjin2 aku smbong lg..
doakn aku dpt lakukan keja aku dgn baek dan mudah yea...

No comments:

Post a Comment